• دستگاه فانتاکروم

    بهترین دستگاه فانتاکروم با گارانتی 3 ساله

    توضیحات بیشتر

  • فانتاکروم

    این پوشش نشان دهنده پیشرفته ترین فن آوری در تولید رنگ های فلز کرومی است. کاربری فانتاکروم ساده و در نتایج عالی است. این دستگاه می تواند تقریبا هر سطح قابل پوششی را بپوشاند. این پایان کار با پوشش های کروم سنتی است.

  •  

     

تلفن تماس : 56573155-021

تلفن همراه : 09127692842

فانتاکروم ، دستگاه مخمل پاش ، هیدروگرافیک


فروش انواع دستگاه های آبکاری فانتاکروم ، پوششی مخمل پاش و هیدروگرافیک

دستگاه فانتاکروم

دستگاه فانتاکروم

فانتاکروم یک روش جدید است برای محصولات آبکاری کروم و کسانی که خواستار آن هستند. سیستم انقلابی جدید فانتاکروم می تواند بر روی هر سطح یا شیء با هر اندازه ای ، آبکاری کروم را ایجاد کند. کیفیت محصولات ما تضمین شده است. آموزش رایگان استفاده از دستگاه فانتاکروم ، 3 سال گارانتی و 10 سال ضمانت،مواد فانتاکروم با کیفیت ، قیمت رقابتی از مزایای فانتاکروم ایلیا صنعت میباشند




اطلاعات بیشتر

فانتاکروم خانگی

فانتاکروم خانگی

فانتاکروم خانگی، از سری دستگاه هایفانتاکروم است که کاربرد خانگی دارد. از نظر تکنولوژی، مانند دستگاه فانتاکروم صنعتی عمل میکند اما مناسب تعدادهای پایین تری از محصول در طول روز است. این فانتاکروم، با قیمت مناسب ، گزینه ای عالی برای کسب و کار خانگی و آبکاری کروم محصولات میباشد.




اطلاعات بیشتر

فانتاکروم صنعتی

فانتاکروم صنعتی

فانتاکروم ، یک شیوه جدید در صنعت آبکاری اجسام با پوشش کروم است. با این دستگاه میتوانید انواع سطوح را آبکاری فانتاکرومنمایید. این نوع دستگاه کاربرد صنعتی در تعداد بالا را دارد.




اطلاعات بیشتر

آموزش فانتاکروم

آموزش فانتاکروم

آبکاری کروم با فانتاکروم بسیار ساده تر از روش قدیمی آبکاری کروم میباشد و مزایای فانتاکرومبسیار بیشتر است. به فضای کمتری نیاز دارد و هر اپراتوری میتواند آنرا انجام دهد. ما کلاسهای رایگان آموزشی آبکاری با فانتاکروم را برای مشتریان عزیز برگزار میکنیم. همچنین پکیج آموزشی را برای آن دسته از مشتریانی که توان شرکت در کلاس آموزشی فانتاکروم را ندارند، ارسال میکنیم.




اطلاعات بیشتر

مواد فانتاکروم

مواد فانتاکروم

پکیج مواد اولیه فانتاکروم شامل رنگ و مواد مورد نیاز برای آبکاری فانتاکروم میباشد. این مواد از کیفیت بالایی برخوردار هستند و سازگار با محیط زیست و تمامی دستگاه های فانتاکروم میباشند.مواد ساخته شده در داخل ایران میباشد. ما از مواد ایرانی این رنگ را ترکیب کرده وآماده به فروش نموده ایم، این سوپرکروم مشابه خارجی ندارد و درصد بالایی از براقیت کروم را داراست.




اطلاعات بیشتر

دستگاه مخمل پاش خودکار

دستگاه مخمل پاش خودکار

دستگاه مخمل پاش مدل اتوماتیک ، بهترین دستگاه در بازار میباشد. این دستگاه با استفاده از بروز ترین متدهای فنی ساخته شده است. دستگاه مخمل پاش خودکار ، توانایی مخمل پاشی روی سطوح بزرگ را دارد و دارای 3 سال ضمانت پس از فروش میباشد.




اطلاعات بیشتر

مخمل پاش الکتروسیس

مخمل پاش الکتروسیس

دستگاه مخمل پاش الکتروسیس ، یک دستگاه قوی و منحصر به فرد از سری دستگاه مخمل پاش میباشد. این دستگاه قابلیت اجرای پوشش مخمل روی سطوح بزرگ دیوار و سقف را دارد و کاربرد فراوانی در زیباسازی محیط خواهد داشت. مخمل پاش الکتروسیس دارای ضمانت و خدمات پس از فروش میباشد.
 




اطلاعات بیشتر

دستگاه مخمل پاش

دستگاه مخمل پاش

دستگاه مخمل پاش مدل M1 ، از سری دستگاه های پاششی مخمل میباشد. ما این دستگاه مخمل پاش را از بهترین دستگاه های بازار معرفی میکنیم. استفاده از این مخمل پاش بسیار ساده و ایمن میباشد و جهت چاپ فلوک یا مخمل پاشی رو همه اجسام و سطوح کاربرد فراوان دارد.




اطلاعات بیشتر

پودر مخمل

پودر مخمل

فروش انواع پودر مخمل اورجینال و ترک برای استفاده در دستگاه های مخمل پاش جهت چاپ فلوک و پاشش روی انواع سطوح




اطلاعات بیشتر

فیلم هیدروگرافیک

فیلم هیدروگرافیک

برای استفاده از دستگاه هیدروگرافیک و چاپ هیدروگرافی روی اجسام، نیاز به استفاده از فیلم هیدروگرافیک میباشد که در انواع طرح های مختلف به صورت آماده ، وارد میشود و توسط ایلیا صنعت به فروش میرسد. این فیلم ها با طرح های از پیش طراحی شده میباشند و قابلیت تغییر در آنها ورود ندارد.




اطلاعات بیشتر

دستگاه هیدروگرافیک

دستگاه هیدروگرافیک

چاپ آبی یا چاپ هیدروگرافیک یک روش چاپ برپایه آب میباشد. برای اجرای این نوع چاپ یا پوشش، از دستگاه هیدروگرافیک و فیلم هیدروگرافیک استفاده میشود. قابلیت اجرا روی اکثر سطوح را دارد و برای تزیین آنها استفاده میشود. ایلیاصنعت تولیدکننده دستگاه هیدروگرافیک در انواع مختلف میباشد.




اطلاعات بیشتر

چرا از روش آبکاری فانتاکروم یا دستگاه مخمل پاش استفاده کنیم ؟

امروزه با پیشرفت صنعت، تحول بزرگی در انواع آبکاری و چاپ های پوششی ایجاد شده است. در روش های قدیمی آبکاری ، مشکلات زیادی وجود داشت از جمله هزینه های بالا، مواد سمی ، زمان طولانی  ! اما در روش جدید آبکاری فانتاکروم، تمامی این مشکلات برطرف شده است.فانتاکروم یک شیوه نوین آبکاری با پوشش کروم است که با دستگاه فانتاکروم انجام میشود. صنعت گران میتوانند با این روش ، به صورت حرفه ای در کوتاه ترین زمان ، آبکاری فانتاکروم را آموزش دیده و به کار مشغول شوند. آبکاری فانتاکروم پوششی کاملا ضد زنگ است و قابلیت استفاده در تمامی فصول و محیط ها را دارد. قابلیت استفاده بر روی چوب و سرامیک را دارد و اجسام زیبایی را برای دکوراسیون در اختیار طراحان قرار میدهد.فانتاکروم تقریبا بر روی  هر ماده ای از جمله چوب، فلز، گچ، شیشه، پلاستیک، فایبر گلاس، سرامیک، سیمان، پلی استایرن، خاک رس و سنگ کار می کند. استفاده از انواع دستگاه مخمل پاش ، باعث شده چاپ مخمل به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار گیرد و از این مخمل پاش برای ایجاد پوشش مخمل روی انواع سطوح استفاده شود. چاپ آبی با دستگاه هیدروگرافیک نیز از شیوه های مدرن پوششی میباشد که سطوحی زیبا و منحصر به فرد را روی اجسام ، ایجاد میکند. گروه ایلیا صنعت، با بومی سازی فانتاکروم، دستگاه مخمل پاش ودستگاه هیدروگرافیک ، همین طور تولید مواد اولیه فانتاکروم ، چسب مخمل و مواد اولیه هیدروگرافیک ، قیمت تمام شده این محصولات را به شدت پایین آورده است و آن را مناسب سرمایه گذاری و شروع کسب و کار با فانتاکروم توسط صنعتگران قرارداده است. مزایای استفاده ازفانتاکروم و دستگاه مخمل پاش جدید ، سرعت بالا در انجام آبکاری و مخمل پاشی سطوح ، دقت بالا ، آموزش رایگان ، مواد ارزان و با کیفیت ، قطعات اورجینال و خدمات پس از فروش در ایران میباشد.


 

خدمات ارائه شده در زمینه مخمل پاشی


 

نمونه کارها

  • نمایش همه
  •  
  • دستگاه مخمل پاش و تجهیزات
  •  
  • فانتاکروم
  •  
  • مخمل پاش

فانتاکروم

تصاویر 
فانتاکروم

تصاویر دستگاه مخمل پاش

تصاویر 
تصاویر دستگاه مخمل پاش

نمونه کارهای مخمل پاشی

تصاویر 
نمونه کارهای مخمل پاشی

سوالات متداول

 

کدام دستگاه فانتاکروم را بخرم ؟

یکی از نکات و مسائلی که مشتریان ما با آن روبرو میشوند، انتخاب نوع دستگاه فانتاکروم برای خرید این دستگاه میباشد. از آنجایی که ما انواع فانتاکروم خانگیو فانتاکروم صنعتی را ارائه میکنیم ، در زمینه خرید فانتاکروم بهترین مشاوره را به شما خواهیم داد
  ...

ادامه مطلب

آبا من هم میتوانم با فانتاکروم کار کنم

بله، قطعا هر کسی میتواند با فانتاکروم کار کند. کار با این دستگاه بسیار راحت است و پیچیدگی ها و تجربه و هزینه روشهای قدیمی را ندارد. با شرکت در کلاسآموزشی رایگان فانتاکروم میتوانید به راحتی به این حرفه بپردازید. ...

ادامه مطلب

مخمل پاش چیست؟

مخمل پاشی شامل قرارگرفتن یک لایه برجسته از الیاف مصنوعی روی اجسام است. با استفاده از پودر مخمل، نتیجه کار شبیه پارچه مخمل می شود به همین دلیل به آن مخمل پاشی یا چاپ مخمل می گویند. اصطلاح فلوک هم بکار می رود . این عمل را با دستگاه مخمل پاش انجام میدهیم که انواع آنرا در بخش ...

ادامه مطلب
 

به مشاوره نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس

تهران ، بهارستان ، شهرک همدانک ، گلستان پنجم ، پلاک 8

تلفن : 02156573155

شماره همراه :
09127692842 | 09378520929
09356458299 | 09359495590

 

 
شبکه های اجتماعی

  

 

Copyright © newmakhmalpash.com, 2018